روز گذشته در اتوبان یادگار امام خودرو ۲۰۶ پساز انحراف از مسیر اصلی با گارد ریل اتوبان برخورد کرد که به علت وارد شدن گارد ریل به داخل خودرو هردوپای راننده قطع شد.
نظر شما
نظرات
- انتشار یافته: 7
- در انتظار بررسی: 0
- غیر قابل انتشار: 1
-
فارغ از نحوه برخورد و سرعت اتومبيل باید عرض شود که، دست حضرات مهندسین گارد ریل ساز و مهندسین اتومبیل ساز درد نکند. به جای ورق در درب اتومبیل از کاغذ استفاده کرده اند
-
مگه نباید درهای 206 از زره 10 سانتی فیبر کربن تشکیل شده باشه؟؟؟!!!! عجب مهندس های بی عرضه و دزدی هستند ها!!!!!!!!
-
-
گارد ریل فلزی باید حذف بشه. فقط بتنی خوبه.
-
از اون موقع که ساخت گارد ریل ها رو به یک شرکت خصوصی واگذار کردند شده ورق جلبی , گارد ریل از نظر استاندارد نباید در مقابل ضربه پاره بشه
-
ربطی به جنس گاردریل مطلقا نداره. اتصالات گاردیل و نحوه قرارگیری اشتباه باعث این فاجعه شده است
-
-
فقط به ظاهر قضیه و جنبه مادی آن نگاه نکنیم. اعمال انسان نقش بسیار تعیین کننده ای در اینگونه حوادث دارند. گناه از عوامل اصلی اینگونه بلایاست. کمی هم به معنویات توجه کنیم...
-
علت این حادثه را اگر از دید فنی توضیح دهم احتمالا به این صورت بوده است که: در اثر خروج اتوموبیل از محور خود، به گاردریلها فشار آورده (به علت عدم مقاومت پایه ها و یا خود ورق گارد ریل) باعث خمش آن و سپس ایجاد گسست در محل اتصال پرچ آنها شدهاست، سپس این نقطه به بدنه در گیر کرده و از همانجا وارد اتاق شده است. یعنی اگر هر یک از این موارد درست اجرا میشد، ایشان و خیلی های دیگر الان دست و پا و جان خود را از دست نداده بودند. فقط به خاطر یک پرچ بیشتر و یا استاندارد